Jadual Caruman Bayaran Medical Card Prudential BSN Takaful [Update: May2020]

Fungsi medical card adalah membantu pencarum/ pelanggan membayar bil perubatan di Hospital swasta secara cash-less (kurang tunai). Medical card perlu ambil ketika masih SIHAT, iaitu sebelum sesuatu penyakit dihidapi. Mohon SEGERA untuk kemudahan di kemudian hari.

Semasa musim COVID-19 dan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) ini, permohonan untuk dapatkan perlindungan takaful naik sangat memberangsangkan. Lihat data jumlah permohonan di bawah. Permohonan untuk medical card adalah tertinggi, diikuti pampasan nyawa dan umur 20 - 39 tahun adalah paling ramai. 


Trend peningkatan permohonan ini mungkin adalah kerana wujudnya kebimbangan dalam kalangan orang ramai jika mereka tak bernasib baik menghidapi penyakit Covid-19 juga. Sementara sempat dan diberikan kesihatan, mereka mengambil peluang memohon pelan perlindungan takaful. 

Bagaimana pula dengan anda? Masih dengan ayat "nak fikir dulu", "nak tanya bini dulu", "nak compare dulu"? Semoga anda dapat buat keputusan dengan kadar SEGERA, sebelum menyesal di kemudian hari. Ingat sekali lagi, syarat UTAMA nak mohon takaful adalah perlu SIHAT.

---------------------------

Prudential BSN Takaful ada 3 pelan pilihan yang berbeza tahap keselesaan dan jumlah perlindungan. Rujuk jadual manfaat di bawah ini:

Bantuan Agent?

Di bawah adalah jadual caruman bayaran bagi manfaat medical card dari Prudential BSN Takaful mengikut pelan dan umur kemasukan pada tarikh lahir akan datang.


Nak mohon pelan medical card ini?
Tekan bawah ini untuk isi borang permohonan online:

Bantuan Agent?


.